Restaurant Nunta

INTREBARI DE INCEPUT

Informatiile acumulate in cei 20 de ani de activitate in domeniul organizarii de evenimente va sunt puse la dispozitie acum de echipa Monarh.

Pozitionare si acees

Accesibilitate local – Parcare – Terasa – Cununie in aer liber – Artificii – Detaliile salonului

Monarh este o locatie situata in zona centrala a Bucurestiului.
Accesul este usor si rapid pentru toti invitatii.

Parcarea se face in interiorul locatiei, cu paza si supraveghere video.
De asemenea, sunt locuri de parcare disponibile si in imediata apropiere
a Restaurantului Monarh.

Parcarea este gratuita pentru clientii restaurantului Monarh
si pentru invitatii acestora

Restaurantul Monarh dispune de o terasa generoasa, special amenajata
pentru evenimente, decorata cu lumini ambientale si ghirlande luminoase.
De asemenea, Restaurant Monarh dispune de o gradina racoroasa cu
meri si spatiu verde, ce poate fi folosita de clienti.

Gradina si terasa au impreuna peste 1200 de metri patrati.

Decorul standard, asa cum este prezentat la vizionare, include
aranjamentul terasei si al gradinii cu aranjamente florale, covor rosu,
lumini ambientale, ghirlande de lumini si zona tip photocorner.
Terasa se amenajaza  cu mese de cocktail si/sau mase rotunde cu
scaune chiavari. Clientii Restaurantului Monarh beneficiaza gratuit de
aceste servicii.

Atat terasa cat si gradina pot fi folosite de clientii Restaurantului Monarh si
invitatii lor, fara costuri suplimentare.

Da, se pot organiza in spatiul exterior atat ceremonia cununiei religioase
cat si oficierea cununiei civile.

Clientii Restaurantului Monarh beneficiaza de acest serviciu fara costuri
suplimentare.

Va putem pune la dispozitie contactele necesare pentru oficierea ceremoniei de
cununie religioasa sau civila.

Da, cu conditia ca acest serviciu sa fie organizat de o firma autorizata
si sub supravegherea unui pirotehnist autorizat.

Saloanele Restaurantului Monarh au 220 metri patrati.

Capacitatea minima a saloanelor se calculeaza in functie de sezon si ziua
cand are loc evenimentul.

Capacitatea maxima a saloanelor este de 200 de locuri pentru salonul
Green, (folosind si terasa) si 140 de locuri pentru salonul Gold.
Pentru salonul Green se poate lua in calcul si terasa acoperita care poate
gazdui aproximativ 70 persoane.

Suprafata ringului de dans este de aproximativ 130 mp oferind sufiecient spatiu pentru un numar aproximativ de 120 de persoane.

In Salon

Detaliile salonului – Facilitati

Saloanele restaurantului Monarh au o deschidere open-space, fara stalpi sau elemente care sa afecteze vizibilitatea invitatilor.

Ambele saloane sunt acoperite in intregime cu mocheta.

Da. Exista sistem de incalzire si racire care poate face fata oricarei perioade din an.

Salonul are un sistem de lumina dimabila si lumina ambientala discreta. Nu sunt costuri extra.

Acustica saloanelor Restaurantului Monarh, asa cum apreciaza profesionistii din domeniul muzical, este una din cele mai bune din Bucuresti.

Da. Salonul are spatiu destinat garderobei.
Ambele saloane dispun de zone special amenajate pentru fumatori.

Nu. Conform ultimelor reglementari in domeniu utilizarea acestor dispozitive nu mai este permisa.

Restaurantul Monarh va pune la dispozitia mirilor o camera.

Pentru echipa staff exista un spatiu special amenajat in afara salonului. La solicitarea clientului echipa staff poate avea un spatiu dedicat in interiorul saloanelor.

Fiecare salon are zona dedicata pentru primirea invitatilor.

Da, exista o terasa generoasa. Se poate folosi terasa amenajata cu mese
si set-up festiv pentru invitatii dumneavoastra. Acest serviciu este inclus in
standardul de pret si nu implica costuri suplimentare.

In cazul unei a avarii a energiei electrice, Restaurantul Monarh dispune de generator.

Fiecare  salon are zona dedicata pentru toalete

Da. Un angajat al restaurantului se va ocupa de acest lucru pe toata durata evenimentului.

La Restaurant

Facilitati – Primirea invitatilor – Asezarea la mese – Decor salon – Decor exterior – Furnizori – Rezervare – Avans

Da. Toti invitatii vor fi intampinati cu sampanie si piscoturi. Acest serviciu este inclus in pachetele noastre standard.
Da. Clientii Restaurantului Monarh beneficiaza de acest serviciu fara costuri suplimentare.
Da, se va delega o persoana din staff-ul Restaurantului Monarh care sa ii ajute pe invitati cu ghidarea acestora catre locurile rezervate.

Putem pune la dispoziție mese rotunde cu dimensiunea de 190cm (10-12 persoane).

Da. In functie de numarul de invitati se reorganizeaza asezarea meselor.
Asezarea la mese se realizeaza in saptamana evenimentului, atunci cand exista o certitudine a numarului de invitati prezenti la eveniment.
Intrarea in salon este amenajata cu aranjamente florale si covor rosu, fara costuri suplimentare.

Amenajarea standard presupune decorul meselor cu aranjamente florale, servete, carduri cu numarul meselor,
meniul cu preparatele ce vor fi servite si bauturi, cufarul pentru bani,
aranjamentul floral de prezidiu, aranjament floral in spatele prezidiului,
suport lumanari de nunta.
Aceste beneficii sunt incluse in oferta standard pentru clientii
Restaurantului Monarh.

Daca serviciile standard sunt potrivite pentru dumneavoastra, tot ce mai aveti nevoie sunt cardurile/plicurile personalizate cu numele invitatilor si marturiile (daca sunt considerate necesare).
Da. Decorul se poate realiza de furnizorul preferat.
Montarea se poate face in saptamana evenimentului. Este nevoie in prelabil de confirmarea programului de lucru.
Rezervarea poate fi considerata ferma atunci cand exista un contract acceptat si semnat de ambele parti si achitata suma pentru rezervare conform contractului.

In functie de tipul evenimentului, se poate achita o suma cuprinsa intre 1500 euro si 750 euro.

Da. Avansul poate fi esalonat. Se poate plati minim 500 euro (nunta) sau 350 euro (botez) la semnarea contractului.

La Restaurant

Rezervare – Avans – Evenimente organizate duminica – Degustare – Organizarea evenimentului – Detalii meniu – Tipuri preparate – Servirea preparatelor

Avansul poate fi platit integral in maxim 6 luni de la data semnarii contractului.

Da, se poate achita intreg evenimentul daca se doreste.

Conform contractului, la cursul oficial BNR din data efectuarii platilor.

Da, pretul meniului oferit de Restaurant Monarh include TVA.

La Restaurant Monarh, pentru evenimentele organizate duminica/vineri, veti avea un cost redus, servicii extra si numar minim de invitati redus.
Evenimentele organizate duminica au acelasi program, intensitate si durata ca cele organizate sambata.
Echipa restaurantului Monarh se va organiza conform programului transmis de client.
Nu. Echipa Restaurantului Monarh se va pregati pentru eveniment conform programului stabilit de client.
Evenimentele de tip nunta se termina de obicei in jurul orei 5AM, conform programului stabilit in prealabil cu staff-ul Restaurantului Monarh.
In aceasta situatie sunt mai multe variante ce pot fi luate in considerare, in asa fel incat partile implicate sa nu aiba pierderi.
Intotdeauna ne pregatim cu un numar suplimentar de meniuri. Luam in calcul aproximativ 6% din numarul total de meniuri.
Pot exista taxe conform intelegerii contractuale initiale.
Pretul se va modifica doar in cazul in care clientul alege sa adauge servicii suplimentare/complementare care nu fac obiectul contractului agreat si semnat initial de catre partile implicate.
Restaurantul Monarh dispune de bucatarie proprie, astfel garantam ca meniurile servite vor fi proaspat pregatite.

Degustarea meniului ales pentru eveniment este inclusa in pachet si se poate
realiza conform unei programari stabilite cu staff-ul restaurantului.

Se poate face degustare pentru mai multe variante de meniu, cu un cost
extra.

Pretul meniului poate oscila in functie de sezon / extrasezon / oferte speciale / sambata sau duminica.

Da, putem organiza evenimentul cu acest tip de servire, fara costuri
suplimentare.

La Restaurant

Degustare – Detalii meniu – Tipuri preparate – Servirea preparatelor

Intotdeauna ne pregatim cu un numar suplimentar de meniuri. Luam in calcul aproximativ 6% din numarul total de meniuri.

Pentru ca aprovizionarea o facem in saptamana evenimentului, avem
nevoie sa cunoastem numarul invitatilor cu 7 zile inainte de eveniment.

Da. Bucataria proprie ne permite sa oferim clienilor nostri meniuri speciale, in functie de nevoile fiecaruia.
Pentru copii se pot prepara meniurile preferate.

Cu 7 zile inaintea evenimentului.
Costul poate varia in functie de tipul meniului si numarul de preparate
dorit.
Costul poate fi cuprins in 34 si 45 euro/meniu.

Pentru echipa foto-video se ofera meniu integral, pretul meniului in acest caz va fi redus cu 50%, iar pentru formatie tipul meniului si costul pentru acesta va fi in functie de meniul ales (meniu staff/jumatate de meniu/ meniul la platou).
Primul fel de mancare este recomandat sa se serveasca inainte de inceperea petrecerii.
In functie de tipul evenimentului, momentele artistice si meniul ales, vom planifica impreuna intervalul de servire pentru perparate.
O formula standard a Restaurantului Monarh este de 1 ospatar la 2 mese.
Da. La cerere se pot asigura un numar extra de ospatari, contra cost.

In functie de conditiile initiale, aceasta taxa face obiectul unei intelegeri
contractuale.

La Restaurant

Tort – Candy bar – Fruit bar – Lemonade bar – Open bar – Detalii bauturi

Tortul este inclus in oferta.
Cofetaria Biscotto din Dorobanti si cofetaria Dulciuri minunate.

Tortul se poate face personalizat, asa cum va doriti. Personalizarea acestuia poate include costuri suplimentare. Se poate face degustare la 3 variante alese dintr-o singura lista.

Prezentam tortul real. Se poate realiza o macheta de prezentare a tortului, cu un cost suplimentar.
Furnizorul de tort ne pune la dispoziție 3 sortimente de compozitii din care puteți alege. Acestea se degusta in cadrul degustarii preparatelor de mancare. Nu se percepe cost extra pentru degustare.
Tortul poate fi servit la incheierea evenimentului. Prezentarea acestuia poate fi facuta cand doreste clientul (la inceputul/pe parcusrsul sau la finalul evenimentului).
Da. Oferta include artificii de tort pentru interior.
Se poate comanda ca si serviciu extra

Pretul pentru candy-bar este de 6.8 euro de persoana.

Furnizorul de candy bar ne pune la dispoziție sortimente diferite de compoziții. Acestea se degusta in cadrul degustarii preparatelor de mancare. Nu se percepe cost extra pentru degustare.
Decorul pentru candy bar este inclus.
Da. Daca se doreste personalizare, pot aparea costuri extra.

Da. Este inclus in oferta standard, fara costuri extra

Se poate aduce orice preparat din exterior cu conditia sa aiba un certificat de conformitate.
Barul de limonada este inclus in oferta in perioadele de promotie. Daca nu beneficiati de o astfel de oferta, se poate adauga ca si serviciu extra pentru 3,5 euro de persoana.
Nu exista limita impusa pentru consumul de la bar. Servirea se face pe toata durata evenimentului.
Bauturile long drink si shot-uri-le sunt incluse, daca pot fi realizate din lista de bauturi aleasa. Bauturile de tip cocktail sunt incluse in anumite pachete de bauturi sau pot fi achizitionate separat ca si serviciu extra.
În cazul în care alegeti și pachetul de cocktails, va punem la dispozitie un barman specializat.

La cererea clientului, pot fi introduse si alte tipuri de bauturi in lista
propusa initial sau poate fi modificata in intregime conform dorintei
clientului. Pot aparea costuri suplimentare.

La Restaurant

Open bar – Detalii bauturi – Facilitati – Alte servicii

Vinul este prezentat in sticla si servit de catre ospatarii nostri la pahar.

Se pot aduce bauturi alcoolice sau nonalcoolice din surse proprii, cu
prezentarea unui certificat de conformitate pentru acestea.

Sucurile sunt servite la pahar si poti fi in sticle de 2L sau 1.25 L.
La cererea clientului pot fi servite in recipiente de 0,5L, 0,33L sau 0,25L si pot aparea costuri suplimentare.
Vinul este imbuteliat si prezentat in sticla de 0,75L. Buturile nonalcoolice sunt servite la pahar si sunt imbuteliate la sticla de 2L, 1,25L sau 1L.
Da. Putem organiza servirea ciorbei de potroace in ziua de dupa eveniment.
In functie de meniul solicitat, se va face o oferta pentru acest serviciu.
Da. Locatia noastra este deschisa zilnic.
Da. Vis-a-vis de Restaurantul Monarh se regaseste un hotel de 4 stele, Casa Siqua.
În funcție de tipul camerei, perioada si numarul de rezervari, pretul este de aproximativ de 50-80 euro/camera.
Da. In apropierea Restaurantului Monarh este Biserica “Sfintii Imparati Constantin și Elena”.
Se poate oferi acest serviciu, contra cost.
Da. Va putem pune la dispozitie o persoana cu experienta in domeniul organizarilor de evenimente, care poate planifica in detaliu conform cerintelor clientului. Acest serviciu implica costuri suplimentare.
Agentia noastra, Casa Anke, poate furniza si alte servicii complementare organizarii de evenimente.
In cadrul agentiei avem servicii diverse, precum fotografie si videografie de eveniment, sonorizare, DJ si MC, aranjamente florale, albume de tip fotocarte etc.
Clientii nostri beneficiaza intotdeauna de servici extra sau costuri preferentiale atunci cand sunt contractate servicii atat de la restaurant cat si de la agentia noastra.
Clientii Restaurantului Monarh pot alege furnizorii de servicii preferati.
Nu exista costuri sau taxe ascunse. Toate informatiile legate de costul meniului sunt stabilite si inscrise in contractul dintre cele doua parti de la inceput.

Restaurant Monarh

99,9%

dintre clientii nostri au considerat utile aceste informatii

Planifica o Vizionare

Obtine oferta personalizata

Ne puteti scrie la: office@restaurantmonarh.ro

Completeaza formularul si revenim cu o oferta conceputa special pentru tine!